50 éves osztálytalálkozó Tófejen

Mivel blogom Tófejjel foglalkozik és elsősorban fotók kapcsán, ezért most közlők egy újságból való kis képet. :) Nemrég 50 éves osztálytalálkozó volt Tófejen, melynek történéseit "Ida néni" mesélte el blogján és a mellékelt képet is megosztotta. A képen a most újra találkozó osztálytársak, a Tófeji Általános Iskola 50 évvel ezelőtti növendékei láthatók.


Ma és Holnap Életképei -Ötven éves osztálytalálkozó Tófejen.
A kép és a hozzá tartozó teljes írás elérhető a fenti linkre kattintva.

Megjegyzések

  1. Kedves Andi!
    Nagyon örülök,hogy szűlőfalumról irsz.Én már régóta nem élek ebben a szép faluban, de az emlékek nap,mint nap előjönnek ,ahogyan ez az ötvenéves találkozóról írt pár sor is erre utalt. Az egyik fényképen,amely a hatodik osztály lánycsapatáról készült,a fiúk lemaradtak,róluk külön készülhetett hasonló.Én a felső sorban a negyedik vagyok, a találkozón készült fényképen a jobb oldalon ,piros-fekete mintás blézerben.Ezt csak azért közöltem veled,ha továbbra is kapcsolatban lennénk,akkor ez vagyok én Ida néni.Üdvözöllek

    VálaszTörlés
  2. Nagyon örülök a visszajelzésének és köszönöm a plusz információkat a képről. Korábban is sokat fényképeztem otthon Tófejen és sajnáltam volna, ha elvesznek valahol a fotók a süllyesztőben, a jobbakat gyűjtögetem itt a blogon össze.
    Emellett külön öröm, ha régi, archív fotókra is lelek, mert érték :)
    Szép napot kívánok és jó képnézegetést :)
    Andi.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

Oszd meg véleményedet és ötleteidet! / Write a comment, feel free to share your ideas and opinion. Thank you! K.Andi.